Miércoles, 02 Junio 2021 06:50

Activity 27. Simple present vs present continuous. Final test. June 2nd. English I Destacado

Simple present vs present continuous

I always do my homework at 6 o'clok - Siempre hago mi tarea a las 6:00

I'm studying for my final test. - Estoy estudiando para mi examen final

Hello everybody! Yesterday we talked about simple present and present continuos. Today you have to watch next video. - ¡Hola a todos! El día de ayer platicamos sobre el presente simple y el presente continuo. El dia de hoy ve el siguiente video:

When you finish answer next activity at your notebook. - Cuando termines contesta el siguiente ejercicio en tu libreta.

***Final test***

Do not forget that next June, Thursday 10th and Friday 11th we are going to have our final test. You have to study next: - No olvides que el próximo jueves 10 y viernes 11 tendremos nuestro examen final. Tienes que estudiar lo siguiente:

1. Welcome back! - ¡Bienvenido de regreso!
  2. My world - Mi mundo
  3. People in my life - Gente en mi vida
  4. It's my life - Es mi vida
  5. School days - Dias de escuela
  6. Time to eat! - ¡Tiempo de comer!
  7. Animal world - Mundo animal

Don't forget to study all the vocabulary and grammatical issues that we learnt on this units. - No olvides estudiar todo el vocabulario y los temas gramaticales que aprendimos en estas unidades.

Diana Cuenca Arau