Miércoles, 10 Marzo 2021 06:52

Activity 21. Ask for permission. March 11th. English I Destacado

Ask for permission.

May I ...? - ¿Puedo...?

Hello everyone! Yesterday we learned about new vocabulary to ask for permission. - ¡Hola a todos! El dia de ayer aprendimos nuevo vocabulario para pedir permiso.

Today you have to do your own conversation. - El dia de hoy tienes que hacer tu propia conversacion.

Watch the example below. - Ve el ejemplo abajo.

You have three guide options. Choose what you prefer. - Tienes tres opciones guia. Escoge la que prefieras.

You could make your conversation at your notebook and take a picture or in a Word document. Take it ready for next Tuesday that you could share on class. - Puedes hacer tu conversación en tu libreta y tomarle una foto, o en un documento en Word. Tenlá lista el próximo martes para poderla compartir en clase.

When you finish answer your workbook's page 32 and 33. - Cuando termines contesta las páginas 32 y 33 de tu libro.

Diana Cuenca Arau