Miércoles, 16 Diciembre 2020 07:16

Actividad 15. Let's speak. December 16th. English I Destacado

Let's speak

Who is your best friend? - ¿Quien es tu mejor amigo?

Hi everybody! As we said yesterday for today's activity you will have to write your own conversation as the which one that is below. - ¡Hola a todos! Como dijimos ayer la actividad a realizar el dia de hoy será que tienes que hacer una conversación como la que esta abajo.

When you finish do not forget to write about your best friend.Find an example below. - Cuando termines, no olvides escribir algo sobre tu mejor amigo. Encuentra un ejemplo abajo.

Get ready on a word document on Thursday that you could show us in class. - Tenlo listo el dia jueves en un documento de word para que puedas mostrarlo en clase.

Javier don't forget that you only have to translate it. - Javier no olvides que tu solo debes traducir la actividad.

Diana Cuenca Arau