Miércoles, 28 Abril 2021 07:14

Activity 23. Second conditional wh- questions. April 28th. English 3° A Destacado

Second conditional wh- questions.

Who would you talk to if you had a serious problem with a friend? - ¿Con quién hablarías si tuvieras un problema grave con un amigo?

Hello everyone! Today you have to finish next activity about second conditional wh- questions. - ¡Hola a todos! El dia de hoy tienes que terminar la siguiente actividad de las preguntas wh- en segunda condicional.

When you finish, be sure that you have complete your workbook's pages 38 and 39. - Cuando termines asegurate de tener contestadas las páginas 38 y 39 de tu libro.

Diana Cuenca Arau