Martes, 01 Junio 2021 00:40

Activity 26. First conditional. Final test. June 1st. English II Destacado

First conditional

If I study today, I'll pass my final test. - Si estudio hoy, aprobaré mi examen final.

Hello everyone! Yesterday we talked about First conditional. Today you have to watch next video that we are going to comment tomorrow class. - ¡Hola a todos! El día de ayer platicamos sobre la primera condicional. Hoy tienes que ver el siguiente video que comentaremos en la clase de mañana.

***Final test***

Do not forget that next June, Thursday 10th and Friday 11th we are going to have our final test. You have to study next: - No olvides que el próximo jueves 10 y viernes 11 tendremos nuestro examen final. Tienes que estudiar lo siguiente:

1. Traditions - Tradiciones
  2. What's playing? - ¿Qué estás viendo?
  3. Spending habits - Habitos de gasto
  4. Our heroes - Nuestros héroes
  5. It's a mystery! - ¡Es un misterio!
  6. Home, sweet home - Hogar, dulce hogar
  7. Visions of the future. - Visiones del futuro

Don't forget to study all the vocabulary and grammatical issues that we learnt on this units. - No olvides estudiar todo el vocabulario y los temas gramaticales que aprendimos en estas unidades.

Diana Cuenca Arau