Martes, 11 Mayo 2021 06:53

Activity 24. Visions of the future. May 11th. English II Destacado

Visions of the future

What is a vision you have of the future? - ¿Cuál es la visión que tienes del futuro?

Hello everyone! We are going to start to talk about the future. To Friday you have to do a picture about how you imagine the future will be. - ¡Hola a todos! Vamos a empezar a hablar del futuro. Para el día viernes tienes que hacer un dibujo de como te imaginas que será el futuro.

Use your imagination. - Usa tu imaginación.

On Friday we will review. - Lo revisaremos el día viernes.

Diana Cuenca Arau