Martes, 08 Diciembre 2020 07:10

Activity 14. Product review. December 8th. English II Destacado

Product review.

Do you like it? - ¿Te gusto?

Hello everyone! Below you will find the guide to write your own roductt review. - ¡Hola a todos! abajo encontrarás la guia para escribir tu propia reseña de un producto.

You have to get this review in a word document to show to the class tomorrow session. - Tienes que tener esta reseña en un documento de word para mostrarlo a la clase en la sesión de mañana.

Write at least 90 words. - Escribe minimo 90 palabras.

Diana Cuenca Arau