Jueves, 04 Febrero 2021 07:46

Activity 21. Sweet ambition. February 4th. English VI

Hello everyone! Today you will read next article. After that answer the questions. - ¡Hola a todos! Hoy vamos a leer el siguiente artículo. Cuando termines contesta las preguntas.

1. Where is Talia from?
  2. Does she like cooking?
  3. What kind of food is gingerbread?
  4. What does Talia enjoy making the most?
  5. What can you see in Bergen's gingerbread town?
  6. What did Talia's class make?

When you finish answer your workbook page 35. - Cuando termines contesta la página 35 de tu libro.

Diana Cuenca Arau