Jueves, 29 Abril 2021 07:46

Activity 28. Places review. April 29th. English V

Hello everyone! Today for homework you have to answer your workbook's pages 52 and 53. - ¡Hola a todos! El dia de hoy de tarea tienes que contestar las páginas 52 y 53 de tu libro.

Do not forget at the page 53 write about a place that you have visited before, also draw a picture abour that place. - En lapágina 53 no olvides escribir de un lugar que hayas visitado antes. Incluso realiza un dibujo del lugar.

Take a picture of page 53, take ready with you on monday to share in class. - Toma una foto de la página 53 y tenla lista contigo el lunes para compartirla en clase.

Diana Cuenca Arau