Jueves, 28 Enero 2021 06:58

Activity 18. Review. January 28th. English V

Hello everyone! First for homework you have to answer your workbook's page 36. When you finish send to my mail. - Primero de tarea tienes que contestar la página 36 de tu libro. Cuando termines enviala a mi correo.

On these days we were talking about under the ocean. On Tuesday we are going to have a test to know what do you learn. - ¡Hola a todos! Estos dias hemos platicado sobre el oceano. El dia martes tendremos una evaluación para saber que es lo que aprendimos.

When you finish you will find below the list about what you have to study. - Cuando termines, abajo encontrarás la lista de los temas a estudiar.

1. Sea animals. - Animales del mar
  2. Superlatives. - Superlativos
  3. Superlative questions. - Preguntas sobre superlativos
  4. A food chain. - Cadenas alimenticias.

See you next week. Get lucky! - Nos vemos la próxima semana. ¡Suerte!

Diana Cuenca Arau