Martes, 18 Mayo 2021 06:54

Activity 41. What do you have for breakfast? May 18th. English IV

Hello everyone! Yesterday we talked about the adverbs of frequency and what do we have for breakfast. Read and sing again the song. - ¡Hola a todos! Ayer platicamos de los adverbios de frecuencia y de lo que comemos en el desayuno. Lee y canta la canción otra vez.

At your notebook you have to write with every adverb of frequency what do you have for breakfast. - En tu libreta tienes que escribir con cada adverbio de frecuencia lo que comes en el desayuno.

When you finish answer your workbook's page 49. - Cuando termines contesta la página 49 de tu libro.

We will review this activity on Wednesday class. - Revisaremos esta actividad en la clase del miércoles.

Diana Cuenca Arau