Jueves, 29 Abril 2021 07:55

Activity 38. What animal group is it? April 29th. English IV

Hello everyone! According to the video we watch yesterday you have to answer next questions. - ¡Hola a todos! De acuerdo al video que vimos el día de ayer contesta las siguientes preguntas.

When you finish you have to draw at your notebook one animal for each group. Mammals, amphibian, reptile, bird and fish. - Cuando termines, en tu libreta tienes que dibujar un animal por cada categoria. Mamiferos, anfibios, reptiles, pajaros y peces.

Just to finish answer your workbook's page 44. - Para terminar contesta la página 44 de tu libro.

We will review the avtivities on Monday. Do not forget, for tomorrow class we will need a balloon, a bag and scissors. - Revisaremos las actividades el lunes y no olvides que para la clase de mañana necesitaremos un globo, una bolsa y tijeras.

Diana Cuenca Arau