Miércoles, 03 Marzo 2021 07:47

Activity 30. Should I? March 3rd. English IV

Hello everyone! On monday we talked about how to ask for permission using "Should I?"  - ¡Hola a todos! El día lunes platicamos de como pedir permiso utilidando la palabra "¿Podría?

Today you have to watch next picture and write as many questions you can with that sentences. - El dia de hoy debes ver la siguiente imagen y escribir las preguntas que puedas con esas oraciones.

We will review this sentences on Friday class. - Revisaremos estas oraciones el dia viernes en clase.

Diana Cuenca Arau