Jueves, 04 Febrero 2021 07:54

Activity 25. 3D shapes. February 4th. English IV

¡Hello everyone! Yesterday we talk about 3D shapes. You have to draw at your notebook. - ¡Hola a todos! Ayer platicamos sobre figuras 3D. Tienes que dibujarlas en tu libreta.

When you finish answer your workbook page 26. - Cuando termines cotesta la página 26 de tu libro.

Also you have to do or looking for 3D shapes, use things that you have at home. - Tambien tienes que hacer o buscar figuras 3D, utiliza cosas que ya tengas en casa.

Have it with you on Friday. - Tenlas contigo el viernes.

Diana Cuenca Arau