Viernes, 20 Noviembre 2020 20:44

Friday, November 20th: How do you say...? 2° preesc

Good morning, students and parents!

The activity for the WEEKend is very easy. La actividad para el fin de SEMANA es muy sencilla.

You will review the question "How do you say...?" with different vocabulary from the class. Repasarás la pregunta "How do you say...?" con distintas palabras de la clase.

Make five questions of "How do you say...? to your mother/father. Haz diez preguntas de "How do you say...?" a tu papá/mamá.

Then, your mother/father will ASK you five questions of "How do you say...?". Luego, tu mamá/papá te hará diez preguntas de "How do you say...?".

The questions may be about parts of the body, numbers, toys... Las preguntas pueden ser sobre partes del cuerpo, números, juguetes...

Record the questions in an audio, with your name and DATE. Graba las preguntas en un audio, con tu nombre y FECHA.

Envía el audio al correo electrónico Esta dirección de correo electrónico está siendo protegida contra los robots de spam. Necesita tener JavaScript habilitado para poder verlo., o via Whatsapp.

Fecha límite de envío: domingo 22 de noviembre de 2020.

Miguel Agustín Hernández Roldan